StatCounter

Blueberry delights and butterfly wings


By the way, if you saw the film Bright Star, didn't you find the butterfly scene rather breathtaking? You can take a look at the room full of butterflies here. Weekend joys to all of you! (I just have to brag that this weekend I'm going to be seeing U2 live for the first time in my life, I just cannot wait!)




Photos from my Flickr favourites: 1. I was dreaming, 2. Butterflies at the Buenos Aires zoo, 3. derbies, 4. Tiles, 5. My creation, 6. list four
Nina said...

Voi mä en ole tuota elokuvaa vielä nähnyt! Hyvä että muistutit! Tähän on tultava muutos, se on nähtävä pian pian pian!
Ihanaa U2 keikkaa. Multa jää tällä erää väliin:(

Color Collective said...

beautiful!!

Cateaclysmic said...

Have a great time seeing U2, I saw them live years ago and it was amazing xoxo

Liivia said...

Kaunista. Tahtoisin tuollaiset kengät.

Heidi said...

I saw U2 in Seattle quite a few years ago and they were amazing...I also love the blue dress!

Tanja said...

Hykerryttän inspiroivat ja ihanat kuvat! Ja salve on minusta kaunis tervehdys.

Hanna H said...

Mitä ihanuutta, nuo kuvat ja elokuvan pätkät. Olen aivan rakastuksissa. Kiitos näistä!!

Rebecca / Sanctuary said...

Nina, U2 oli huikea, toivottavasti pääset vielä joskus toiste! Tuo leffa oli kaunis kuin mikä, tarina tietysti hirmuisen kaunis ja romanttinen sekin, mutta minuun teki etenkin visuaalisesti vaikutuksen. Keatsiin ihastuin taannoin enkun opiskeluaikoina, nyt piti Bright Starin kimmoituksena kaivaa kootut runot esiin. Taisi muuten olla sinun koti uusimman Kodin kuvalehden sisustusnumerossa, aivan mahtava!

Color Collective, Glad you thought so! Blue hues are rather appealing to me right now.

Cate, Thanks, the concert was so fantastic that I can't even put it into words!

Liivia, Muistan hankkineeni juuri tuollaiset kengät Englannista joskus lukion loppuaikoina, vaan sittemmin antanut eteenpäin. Nyt muuten harmittaa!

Heidi, I love that blue dress photo so much! I still can't believe I actually got to see them live after being a fan for so many years :)

tanja, Salve on huippuhieno tervehdys :) Ja tuollainen lattia ihan kelpaisi...

Hanna, Eipä kestä, toivottavasti saat tuon elokuvan käsiisi jostain!

Instagram

Sanctuary.